دوره آموزش تعمیرات کولر گازی و اسپلیت

دوره تعمیرات کولر گازی مناسب بازار کار

با ارائه مدرک فنی و حرفه ای

سرفصل ها ثبت نام
shape
آموزش مطابق سرفصل های فنی و حرفه ای فنی و حرفه ای
30٪ تخفیف

هزینه دوره: 3300000 تومان

هزینه دوره با تخفیف: 2500000 تومان

تاریخ شروع:1و15 هرماه

مدت دوره:یک هفته

آموزش تعمیر کولر گازی

hr

دوره آموزش تعمیرات کولر گازی اسپیلت فنی پارس از دوره های محبوب و پرطرفدار این آموزشگاه بوده که هرساله هنرجویان زیادی در این دوره ثبت نام می کنند. با توجه به مزایای فراوان کولر گازی، امروزه استفاده از آن در بیشتر مکان ها دیده می شود و این موضوع بازار کار تعمیرات اسپلیت را بسیار پررونق نموده است؛ لذا اگر به این شغل علاقه دارید، شرکت در دوره تعیمرات کولر گازی می تواند اولین قدم برای یادگیری این رشته و ورود به بازار کار باشد.

دوره آموزش کولر گازی آموزشگاه فنی یکی از دوره های تخصصی است که به صورت جامع به آموزش صفر تا صد تعمیر و عیب یابی کولر گازی می پردازد؛ آموزش ها در این دوره به صورت 100 درصد عملی بوده و شما در کارگاه های عملی از مباحث کاملا مقدماتی تا پیشرفته ترین سرفصل های تعمیر کولر گازی را به طور کامل یاد می گیرید. دوره آموزش تعمیرات کولر گازی فنی حرفه ای بر اساس سرفصل های سازمان فنی حرفه ای بوده و کارآموزان می توانند با قبولی در آزمون پایان دوره، مدرک فنی حرفه را دریافت کنند.

برخی از سرفصل های تخصصی دوره آموزش تعمیرات کولر گازی شامل، آموزش تست کردن قطعات معیوب الکتریکی و تعویض صحیح آنها، آموزش عیب یابی و تعمیرات اجزای الکترونیکی کولر گازی، آشنایی با مبردهای جدید و نحوه شارژ مبردهای جدید به سیستم و آموزش باز و بسته کردن صحیح پنل و کلی مباحث کاربردی دیگر می باشد. پس از یادگیری کامل و انجام چند پروژه عملی، به یک متخصص تبدیل می شوید و بدون سرمایه می توانید کسب و کار خود را راه اندازی کنید و به درآمد چشمگیری دست پیدا کنید. در صورت شاغل بودن هم این رشته می تواند به عنوان کار دوم شما تلقی شود.

آموزش تعمیرات کولر گازی

سرفصل های دوره آموزش تعمیرات کولر گازی

hr
  • آشنایی با قطعات کولر گازی (اسپیلت)
  • آشنایی با لوازم تعمیرات کولر گازی
  • آموزش تست کردن قطعات معیوب الکتریکی و تعویض صحیح آنها
  • معرفی تنظیمات به وسیله کنترل تمام برندهای کولر گازی
  • معرفی برندهای معتبر کولر گازی
  • آموزش باز و بسته کردن صحیح پنل
  • آموزش عیب یابی و تعمیرات سیستم تهویه مطبوع
  • آموزش مدارات الکتریکی و الکترونیکی کولر گازی
  • آموزش تعویض لوله مسی
  • آموزش عیب یابی و تعمیرات سرما ساز کولر گازی
  • آموزش عیب یابی و تعمیرات اجزای مکانیکی کولر گازی
  • آموزش عیب یابی و تعمیرات اجزای الکترونیکی کولر گازی
  • شناخت کدهای خطا و نحوه شناسایی عیوب خطا
  • آشنایی با انواع موتورهای مورد استفاده در کولرهای گازی
  • آشنایی با مبردهای جدید و نحوه شارژ مبردهای جدید به سیستم
  • آموزش عیب یابی برد الکترونیک و روش صحیح تعویض برد الکترونیک
  • آموزش نحوه عملکرد شیر ۴ راهه در کولر سرد و گرم و آموزش تشخیص خرابی آن
مشاهده تمام سرفصل ها کوچک کردن

ثبت نام دوره آموزش تعمیرات کولر گازی

ثبت نام

    لطفا شماره تماس را بدرستی وارد کنید

    به خوابگاه نیاز دارم.

    انتخاب دوره:

    آموزش نصب کولر گازیآموزش تعمیرات کولر گازیآموزش نصب پکیج دیواریآموزش تعمیرات پکیج دیواری

    مزایای دوره آموزش تعمیرات کولر گازی فنی پارس

    hr

    آموزشگاه فنی یکی از بهترین آموزشگاه های تعمیرات کولر گازی در تهران است که سالیانه هنرجویان زیادی بعد از دوره های این آموزشگاه وارد بازار کار می شوند. با توجه به اینکه تعداد آموزشگاه های فنی در کشور زیاد است، یکی از چالش های کارآموزان انتخاب بهترین آموزشگاه کولر گازی برای یادگیری این شغل می باشد. برخی مزایای دوره تعمیر کولر گازی آموزشگاه فنی که آن را از سایر آموزشگاه ها متمایز میکند عبارتند از: استفاده از اساتیدی که در پروژه های عملی شرکت کرده اند و تجربه کافی دارند، آموزش کاملا عملی در کارگاه های مجهز، دسترسی آسان به وسایل حمل و نقل، ارائه مدرک معتبر فنی حرفه ای پس از اتمام دوره، تجدید دوره در صورت عدم یادگیری به صورت رایگان، پشتیبانی نامحدود کارآموزان پس از اتمام دوره، تدارک خوابگاه برای کارآموزان و موارد دیگر. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مزایای شرکت در دوره های آموزشگاه فنی حتما با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

    سازمان فنی و حرفه ای

    تحت نظارت سازمان فنی و حرفه ای

    کیفیت مناسب آموزش

    کیفیت مناسب آموزش

    خوابگاه برای هنرجویان

    خوابگاه برای هنرجویان

    مدرک معتبر

    ارائه مدرک معتبر

    پشتیبانی نامحدود

    پشتیبانی نا محدود

    دسترسی آسان

    دسترسی آسان

    به روز بودن دوره

    به روز بودن دوره

    کارگاه مجهز

    کارگاه مجهز

    دوره های آموزشی مرتبط با آموزش تعمیرات کولر گازی

    hr
    آموزش تعمیرات پکیج دیواری

    آموزش تعمیرات پکیج دیواری

    هزینه دوره: 3400000

    هزینه دوره با تخفیف : 2600000

    مدت دوره :یک هفته

    آموزش نصب پکیج دیواری

    آموزش نصب پکیج دیواری

    هزینه دوره: 2100000

    هزینه دوره با تخفیف : 1600000

    مدت دوره :یک هفته

    آموزش نصب کولر گازی

    آموزش نصب کولر گازی

    هزینه دوره: 2100000

    هزینه دوره با تخفیف : 1600000

    مدت دوره :یک هفته

    آموزش تعمیرات یخچال

    آموزش تعمیرات یخچال

    هزینه دوره: 4900000

    هزینه دوره با تخفیف : 3700000

    مدت دوره :دو هفته

    نام دوره آموزش تعمیرات کولر گازی
    هزینه دوره: 3,300,000
    هزینه دوره با تخفیف: 2,500,000
    مدت دوره: یک هفته
    نوع دوره: عملی

    دوره تعمیر کولر گازی

    hr

    کولر گازی یک سیستم تهویه است که به دلیل کاربردها و مزایای بسیاری که دارد امروزه بسیار مورد علاقه افراد قرار گرفته است و شاهد نصب آن در انواع ساختمان ها هستیم. این دستگاه مانند دیگر لوازم عمری مفید داشته و قطعات آن با گذشت زمان معیوب شده و نیاز به تعمیر پیدا خواهند کرد. همچنین استفاده نامناسب، شرایط آب و هوایی، نواسانات برقی و ... مشکلاتی را در کولر گازی ایجاد می کند. کولرهای گازی با گذشت زمان با مشکلاتی از قبیل خاموش شدن، آب دادن، خنک نکردن، تمام شدن گاز، نشتی و غیره روبه رو می شوند. بنابراین یک تعمیرکار کولر گازی بایستی بتواند این مشکلات را به خوبی عیب یابی و تعمیر نماید. یکی از بهترین روش ها برای یادگیری تعمیر این دستگاه، شرکت در دوره تعمیر کولر گازی است؛ در این دوره ها روش تعمیر، عیب یابی و سرویس انواع کولر گازی با برند های مختلف شامل: ال جی، سامسونگ، جنرال، گری، سامسونگ و ... به هنرجویان آموزش داده می شود.

    آموزش صفر تا صد تعمیرات کولر گازی

    آموزش تعمیرات کولر گازی فنی حرفه ای

    اما چگونه می توان دوره تعمیر کولر گازی فنی حرفه ای را گذراند؟ آیا تمامی آموزشگاه ها این دوره را برگزار می کنند؟ اگر می خواهید دوره تعمیرات کولر گازی فنی حرفه ای را سپری کنید بایستی این دوره را در آموزشگاه های زیر نظر سازمان فنی حرفه ای بگذرانید. متاسفانه همه مراکز برگزار کننده دوره آموزش تعمیرات کولر گازی مجوز لازم را از سازمان فنی حرفه ای دریافت نکرده اند اما ممکن است به دروغ بیان کنند که این مجوز را اخذ نموده اند. آموزشگاه فنی یکی از مراکزی است که زیر نظر این سازمان دوره های آموزش تعمیر کولر گازی را برگزار می نماید. بنابراین با شرکت در دوره تعمیرات کولر گازی این مرکز آموزشی، می توانید این دوره را با خیالی آسوده سپری کرده و پس از اتمام دوره و قبولی در آزمون سازمان، مدرک فنی حرفه ای را دریافت نمایید؛ لازم به ذکر است که مدرک فنی حرفه ای یکی از معتبر ترین مدارک برای ورود به بازار کار می باشد، پس حتما در پایان دوره پیگیر دریافت این مدرک باشید.

    آموزشگاه تعمیرات کولر گازی در تهران

    آموزشگاه فنی یکی از بهترین آموزشگاه های تعمیرات کولر گازی در تهران است و همه ساله کارآموزان بسیاری در این دوره ثبت نام می کنند. عملی بودن دوره های برگزار شده در این مرکز، جامع و کامل بودن سرفصل ها، حرفه ای بودن اساتید، مدرک معتبر، بازآموزیی رایگان برخی از ویژگی هایی است که باعث شده نه تنها کارآموزان تهرانی بلکه علاقه مندان بسیاری از شهرستان ها و استان های مختلف در دوره های فنی پارس ثبت نام کنند. این مجموعه برای رضایت هر چه بیشتر عزیزانی که ساکن استان تهران نیستند خوابگاه معرفی می کند، بنابراین اگر ساکن تهران نیستید نگران محل اقامت خود نباشید. لازم به ذکر است که آموزشگاه فنی در میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی واقع شده است بنابراین دسترسی به آموزشگاه از تمامی نقاط تهران با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی امکان پذیر خواهد بود.

     بازار کار و آینده شغلی تعمیرات کولر گازی

    حتما این سوال ذهنتان را درگیر کرده است که بازار کار تعمیرات کولر گازی چگونه است؟ آیا در صورت آموزش تعمیر کولر گازی و یادگیری مهارت های این رشته می توان به درآمد بالایی دست یافت؟ آینده شغلی تعمیرکار کولر گازی چگونه است؟ در این بخش می خواهیم به این سوالات پاسخ دهیم. اگر نگاهی به اطراف داشته باشید متوجه می شوید که کولرگازی دستگاهی است که بسیاری از رستورانها، ادارات، منازل مسکونی، هتل ها و غیره برای تهویه هوا، گرمایش و سرمایش از آن استفاده می کنند و آمار و بررسی ها نشان می دهد که تعداد متقاضیان و خریداران کولر گازی در آینده بیشتر خواهد شد. کولر گازی نیز مانند همه وسایل دیگر عمر مفیدی دارد و پس از مدتی خراب شده و نیاز به تعمیر پیدا می کند. بنابراین به خوبی می توان نتیجه گرفت که تعمیرات کولر گازی جز آن دسته از مشاغلی است که بازارکار خوبی دارد و آینده شغلی آن نیز بسیار پر رونق است. بنابراین می توان درآمد بالایی را برای متخصصان این رشته فنی متصور شد، پس اطمینان داشته باشید که با آموزش تعمیرات کولر گازی فنی حرفه ای می توانید از یک شغل پردرآمد و پولساز بهره مند شوید.

    میزان درآمدزایی شغل تعمیرات کولر گازی چه قدر است ؟

    شغل نصب و تعمیرات کولر گازی جز آن دسته از مشاغل فنی است که بازار کار عالی و درخشانی داشته و ورود به آن نیاز به سرمایه بالایی ندارد و با سرمایه اندک ۱۰ میلیون تومانی می توانید به راحتی جذب بازار کار آن شده و خیلی سریع به درآمد بالایی دست یابید.

    درآمد این شغل بسته به مهارت شما از 20 الی 60 میلیون تومان در ماه متغیر خواهد بود؛ طبیعتاً هر میزان تجربه شما در این شغل بیشتر شود و با شرکت در دوره آموزش تعمیر کولر گازی تسلط بهتری بر روی نصب و تعمیرات کولرهای گازی داشته باشید و بتوانید انواع برند داخلی و خارجی را تعمیر کنید درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.

    اگر مهارت های خود را در این رشته افزایش دهید و مهارت لازم در تعمیر و عیب یابی این دستگاه را کسب نمایید و علاوه بر نصب و تعمیرات کولر گازی بتوانید انواع مدل های پکیج را نیز عیب یابی و تعمیر کنید بدون شک درآمد شما بسیار بیشتر خواهد شد. برای یادگیری نصب و تعمیرات پکیج تنها کافیست در دوره های آموزش نصب پکیج و آموزش تعمیرات پکیج آموزشگاه فنی شرکت کنید.

    آموزش  تعمیرات کولر گازی فنی حرفه ای

    روش کار سیستم سرمایشی کولر گازی به چه صورت است؟

    حالا که با بازارکار این شغل آشنا شدیم نوبت آن است که با نحوه کارکردن کولر گازی و مشکلات آن نیز آشنا شویم، البته که روش کار کردن کولر گازی و تمامی مشکلات آن در این دوره به طور کامل توضیح داده می شود؛ اما خوب است بدانیم که چگونه کولر گازی هوا را خنک می کند؟ باد گرم داخل محیط خانه یا محل کار توسط فن وارد یونیت داخلی شده و در آنجا مبرد گازی توسط کمپرسور با فشار زیاد به سمت کندانسور رفته وسپس با از دست دادن گرمای خود، به مایع تبدیل می‌شود. بعد از آن از شیر انبساط عبور میکند تا با افت فشار به حالت دو فاز (مایع و گاز) تبدیل شود و بعد به سمت ورودی اپراتور برود. در این قسمت تحت تاثیر محیط مجددا به گاز تبدیل میشود و این سرما را به سیم پیچ های اواپراتور می دهد و این سیکل تا وقتی که دستگاه روشن باشد ادامه دارد و هوای وارد شده به یونیت به این صورت خنک و از قسمت دیگر به محیط باز گردانده می شود. با شرکت در دوره آموزش تعمیر کولر گازی به طور کامل با این دستگاه و نحوه کار آن آشنا خواهید شد.

    نشانه های خرابی کولر گازی چیست؟

  • سوپرهیت
  • تفاوت دمای بین دمای تبخیر مبرد در اپراتور و دمای بخار خروجی اپراتور را نشان می دهد که برای جلوگیری از ورود احتمالی مایع به کمپرسور و اطمینان از تغذیه کمپرسور توسط بخار خالص باید بررسی شود. مقدار زیاد سوپر هیت بیانگر کمبود مایع و مقدار کم آن بیان گر زیاد بودن مایع نسبت به ظرفیت تبخیر اپراتور است.

  • ساب کولینگ
  • تفاوت میزان دمای اشباع مایع مبرد در کندانسور را با دمای مایع در خروجی کندانسور بیان می کند. در شرایط نرمال ساب کولینگ باید بین 4 تا 7 سانتی گراد می باشد. ساب کولینگ زیاد نشان دهنده مقدار زیاد مایع مبرد در کندانسور است که معادل 12 می باشد. اگر ساب کولینگ 0 باشد به معنای کم بودن مایع در کندانسور است.

  • افت فشار
  • فشار پایین به معنای ضعف تبخیرکننده در تامین بخار لازم برای مکش کمپرسور می باشد و فشار بالا نشان دهنده ضعف کمپرسور در تامین شرایط مناسب برای مکش بخار تولید توسط اواپراتور است.

  • مشکلات موتور الکتریکی کمپرسور
  • کمپرسورهایی که برای سیستم های های تبرید کوچک به کار می روند معمولا تک فاز هستند و ممکن است دچار یکسری مشکلات الکتریکی از جمله در مقاومت شان شوند.

    اجزای تشکیل دهنده کولر گازی

    کولرهای گازی در دو حالت یک تکه و دو تکه طراحی و ساخته می شوند؛ در مدل های دو تکه دستگاه از دو یونیت جدا متصل بوسیله لوله های توکار تشکیل می شود، یونیت خارجی در خارج و یونیت داخلی در داخل ساختمان نصب می شود. در کولرهای گازی یک تکه ، تمامی قطعات در یک دستگاه می باشد و از آنجاییکه در سمت داخل پنجره نصب می شود، قسمت خارجی آن با هوای بیرون در ارتباط است. در دوره آموزش تعمیرات کولر گازی به طور کامل با این اجزا و نحوه عیب یابی و تعمیر این قطعات آموزش داده می شود. اجزای پنل خارجی کولر گازی کمپرسور، کندانسور، فن و شیر انبساط است و اجزای پنل داخلی کولر گازی شامل فن خنک کننده، اواپراتور، فیلتر هوا، لوله تخلیه و دریچه است.

    آموزش رایگان تعمیرات کولر گازی

    آموزشگاه فنی در بخش مقالات به آموزش رایگان تعمیر کولر گازی می پردازد؛ در این بخش انواع مشکلات کولر گازی از قبیل آب دادن، خنک نکردن، خاموش شدن، روشن نشدن، گرم نکردن و دیگر مشکلات کولر گازی بررسی شده و نحوه عیب یابی و تعمیر این مشکلات به شما آموزش داده می شود. همچنین در این بخش می توانید سوالات خود را در زمینه تعمیرات کولر گازی از ما بپرسید و پاسخ را دریافت نمایید. لازم به ذکر است که اگر برای یادگیری رشته تعمیر کولر گازی به دنبال آموزش های رایگان هستید، این روش اصلا توصیه می شود و بهتر است حتما در دوره های جامع و عملی تعمیر کولر گازی شرکت نمایید.

    سخن آخر

    آموزشگاه فنی پارس با سال ها تجربه در تعلیم و تربیت نیرو متخصص تعمیرات کولر گازی به طور سالانه افراد زیادی را در این حوزه تعلیم داده و روانه بازار کار می کند. آموزشگاه فنی پارس با تکیه بر مهارت و دانش اساتید خود تمامی دوره های آموزشی خود را همچون دوره تعمیرات کولر گازی، تعمیرات پکیج دیواری و سایر دوره ها را در کارگاه های مجهز به صورت کاملا عملی برگزار کرده و در صورت تمایل مهارت جویان بعد از سپری کردن دوره آموزشی می توانید، در آزمون سازمان فنی حرفه ای شرکت کنید و در صورت کسب نمره قبولی در امتحان تئوری و عملی این سازمان، مدرک معتبر بین المللی فنی و حرفه ای برای شما صادر خواهد شد؛ شما با در دست داشتن این مدرک می توانید به راحتی وارد بازار کار شده و حتی برای مهاجرت اقدام کنید؛ لذا برای یادگیری این شغل، شرکت در دوره آموزش تعمیر کولر گازی آموزشگاه فنی پارس یکی از بهترین و سریعترین روش ها برای کسب مهارت در این رشته خواهد بود.

    نمایش بیشتر کوچک کردن

    سوالات متداول دوره آموزش تعمیرات کولر گازی

    +
    -
    نمایش

    نحوه آموزش در دوره تعمیرات کولر گازی به چه صورت است؟

    پاسخ:دوره به صورت عملی و در کارگاه میباشد و تمامی تجهیزات در اختیار هنرجویان قرار میگیرد.

    +
    -
    نمایش

    تعمیرات پنل کولر گازی به چه صورت است؟

    پاسخ : عیب یابی و تعمیرات پنل به صورت تخصصی آموزش داده می شود که شامل تست و عیب یابی و تعمیر موتور دمپر، موتور فن و برد و فیوز و… می باشد.

    +
    -
    نمایش

    آیا علاوه بر اجزای مکانیکی اجزای الکترونیکی هم آموزش داده میشود؟

    پاسخ: بله نحوه عیب یابی و رفع اجزای الکترونیکی آموزش داده میشود.

    +
    -
    نمایش

    آیا علاوه بر کولر گازی ،اسپلیت هم در این دوره آموزش داده میشود؟

    پاسخ: بله آموزش نصب اسپلیت به صورت کامل آموزش داده میشود.

    +
    -
    نمایش

    نحوه ثبت نام در آموزشگاه به چه صورت میباشد؟

    پاسخ: ثبت نام به دو حالت تلفنی و حضوری انجام می شود که جهت هماهنگی با مشاوران ما تماس بگیرید.

    +
    -
    نمایش

    کلاس آموزش تعمیرات کولر گازی چند نفره می باشد؟

    پاسخ: تمام دوره های آموزشگاه فنی بصورت خصوصی، نیمه خصوصی و یا گروهی برگزار می شود، که کلاس های گروهی بین 4 تا 6 نفر می باشد.

    +
    -
    نمایش

    نحوه پشتیبانی آموزشگاه فنی به چه صورت میباشد؟

    پاسخ: پشتیبانی از کارآموزان به صورت نامحدود میباشد و درصورتی که کارآموز نیاز به پشتیبانی داشته باشد میتواند با استاد مربوطه در تماس باشد..

    +
    -
    نمایش

    نحوه پرداخت شهریه به چه صورت میباشد؟

    پاسخ : کارآموزان هم میتوانند به صورت نقدی و هم به صورت اقساط شهریه دوره را پرداخت کنند.

    +
    -
    نمایش

    چرا باید دوره آموزش تعمیرات کولر گازی را در آموزشگاه فنی بگذرانیم؟

    پاسخ: دوره های عملی و کارگاه های مجهز و همچنین قیمت مناسب و مدرک معتبر برای تمام دوره ها دلیل خوبی است که به شما کارآموز محترم کمک می کند آموزشگاه ما را انتخاب نمایید. دلایل انتخاب فنی :
    مشاوره با اساتید با تجربه جهت راه اندازی
    معرفی به سازمان فنی حرفه ای جهت اخذ مدرک بعد از اتمام دوره
    دسترسی مناسب جهت تردد به ترمینال، مترو، BRT
    تجدید دوره در صورت عدم یادگیری
    پشتیبانی همیشگی آموزشگاه از کارآموزان در حین اجرا پروژه و کار
    اقامت در خوابگاه برای کارآموزان شهرستانی
    برگزاری کلاس ها در روزهای تعطیل و آخر هفته برای کارآموزان شهرستانی و شاغل
    ارائه نرم افزارهی مربوطه و فایل های آموزشی تدریس شده در پایان دوره

    leftmenu close
    • معرفی دوره
    • سرفصل ها
    • ثبت نام
    • مزایای دوره
    • بازار کار
    • سوالات متداول

    آخرین مقالات نصب و تعمیرات کولر گازی

    4.5/5 - (4 نظر)

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *