دوره آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی

آموزش صفر تا صد تعمیر ماشین ظرفشویی

با ارائه مدرک فنی و حرفه ای

سرفصل ها ثبت نام
shape
آموزش مطابق سرفصل های فنی و حرفه ای فنی و حرفه ای
30٪ تخفیف

هزینه دوره: 3700000 تومان

هزینه دوره با تخفیف: 2800000 تومان

تاریخ شروع:1و15 هرماه

مدت دوره:یک هفته

آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی

hr

دوره آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی یکی دیگر از دوره های آموزش تعمیرات لوازم خانگی است. با توجه به تخصصی بودن تعمیر ماشین ظرفشویی هر کسی قادر به تعمیر آن نیست و نیاز به تعمیرکار متخصص آن می باشد. یکی از بهترین راه ها برای آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی شرکت در دوره تعمیرات ماشین ظرفشویی فنی حرفه ای است. آموزشگاه فنی به صورت کاملا عملی و زیرنظر اساتید با تجربه این دوره را برگزار می نماید. برخی از مباحث دوره تعمیر ماشین ظرفشویی عبارتند از :عیب یابی و تعمیر انواع ماشین ظرفشویی،آموزش نقشه خوانی، تعمیرات هیدروستات ماشین ظرفشویی و موادر دیگر . هنرجو پس از پایان دوره آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی تعمیر وعیب یابی انواع ماشین ظرفشویی را به صورت تخصصی یاد گرفته و آماده ورود به به بازار کار می شود.

همچنین در پایان دوره با دریافت مدرک معتبر فنی حرفه ای همراه مهر رسمی، می تواند همراه با مجوز کسب و کار خود در این زمینه را آغاز کند و به درآمد بالایی هم برسد. زیرا امروزه با پیشرفت تکنولوژی در بیشتر منازل از ماشین ظرفشویی استفاده می شود و طبیعاتا بعد از مدتی نیاز به تعویض و تعمیر قطعات دارند. از مشاغل فنی به واسطه آزاد بودنشان به عنوان شغل دوم هم می توانید استفاده کنید، زیرا محدودیت زمانی ندارند و تعمیرکار به مشتری زمان ارائه سرویسش را می دهد. در نتیجه شرکت در دوره آموزش تعمیرات ظرفشویی در فنی پارس، شما را به یک درآمد مطلوب و کسب تجربه در دانش های فنی و تخصصی می رساند تا آینده شغلی خود را تضمین کنید. همچنین بعد از اتمام دوره می توانید از مزایای پشتیبانی منحصر به فردی هم بهره مند شوید که در ادامه به آن می پردازیم.

آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی

سرفصل های دوره آموزش تعمیرات ظرفشویی

hr
مشاهده تمام سرفصل ها کوچک کردن

ثبت نام دوره آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی

ثبت نام

    لطفا شماره تماس را بدرستی وارد کنید

    به خوابگاه نیاز دارم.

    انتخاب دوره:

    آموزش تعمیرات مکانیکی لوازم خانگیآموزش تعمیرات ماشین ظرف شوییآموزش تعمیرات ماشین لباسشوییآموزش تعمیرات برد لوازم خانگی

    مزایای دوره آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی

    hr

    آموزشگاه فنی یکی از بهترین آموزشگاه های کشور در زمینه برگزاری دوره های تعمیرات ماشین ظرفشویی است. با توجه به اینکه تعداد آموزشگاه های تعمیرات لوازم خانگی در کشور زیاد است، یکی از چالش های کارآموزان انتخاب صحیح آموزشگاه میباشد. برخی از مزایای دوره اموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی آموزشگاه فنی که آن را از سایر آموزشگاه ها متمایز میکند عبارتند از: آموزش زیر نظر اساتیدی که در پروژه های عملی شرکت کرده اند و تجربه کافی دارند، تمامی مراحل آموزش تعمیرات یخچال به صورت عملی میباشد، دسترسی مناسب برای تردد به قسمت های مختلف شهر، ارائه مدرک معتبر فنی، تجدید دوره در صورت عدم یادگیری به صورت رایگان، پشتیبانی نامحدود کارآموزان پس از اتمام دوره و موارد دیگر

    سازمان فنی و حرفه ای

    تحت نظارت سازمان فنی و حرفه ای

    کیفیت مناسب آموزش

    کیفیت مناسب آموزش

    خوابگاه برای هنرجویان

    خوابگاه برای هنرجویان

    مدرک معتبر

    ارائه مدرک معتبر

    پشتیبانی نامحدود

    پشتیبانی نا محدود

    دسترسی آسان

    دسترسی آسان

    به روز بودن دوره

    به روز بودن دوره

    کارگاه مجهز

    کارگاه مجهز

    دوره های آموزشی مرتبط با آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی

    hr
    آموزش تعمیرات برد لوازم خانگی

    آموزش تعمیرات برد لوازم خانگی

    هزینه دوره: 6500000

    هزینه دوره با تخفیف : 5000000

    مدت دوره :یک ماه

    آموزش تعمیرات لوازم خانگی

    آموزش تعمیرات لوازم خانگی

    هزینه دوره: 9400000

    هزینه دوره با تخفیف : 7200000

    مدت دوره :یک ماه

    آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی

    آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی

    هزینه دوره: 3700000

    هزینه دوره با تخفیف : 2800000

    مدت دوره :یک هفته

    آموزش تعمیرات یخچال

    آموزش تعمیرات یخچال

    هزینه دوره: 4900000

    هزینه دوره با تخفیف : 3700000

    مدت دوره :دو هفته

    نام دوره آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی
    هزینه دوره: 3,700,000
    هزینه دوره با تخفیف: 2,800,000
    مدت دوره: یک هفته
    نوع دوره: عملی

    سوالات متداول دوره آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی

    +
    -
    نمایش

    آیا دوره تعمیرات ماشین ظرفشویی پیش نیاز خاصی احتیاج دارد؟

    پاسخ: خیر پیش نیازی احتیاج ندارد تمام موارد از صفر آموزش داده می شود.

    +
    -
    نمایش

    آیا در دوره تعمیر ماشین ظرفشویی رفع ارورهای ماشین ظرفشویی آموزش داده میشود؟

    پاسخ:بله رفع تمامی ارورها آموزش داده میشود.

    +
    -
    نمایش

    نحوه عیب یابی در دوره تعمیرات ماشین ظرفشویی به چه صورت است؟

    پاسخ: عیب یابی تمام قسمت های یخچال گام به گام آموزش داده میشود.

    +
    -
    نمایش

    آیا قطعات الکترونیکی روی برد هم در این دوره آموزش داده میشود؟

    پاسخ: بله به صورت کامل آموزش داده میشود.

    +
    -
    نمایش

    نحوه ثبت نام در آموزشگاه به چه صورت میباشد؟

    پاسخ : ثبت نام به دو حالت تلفنی و حضوری انجام می شود که جهت هماهنگی با مشاوران ما تماس بگیرید.

    +
    -
    نمایش

    کلاس آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی چند نفره می باشد؟

    پاسخ : تمام دوره های آموزشگاه فنی بصورت خصوصی، نیمه خصوصی و یا گروهی برگزار می شود، که کلاس های گروهی بین 4 تا 6 نفر می باشد.

    +
    -
    نمایش

    نحوه پشتیبانی آموزشگاه فنی به چه صورت میباشد؟

    پاسخ: پشتیبانی از کارآموزان به صورت نامحدود میباشد و درصورتی که کارآموز نیاز به پشتیبانی داشته باشد میتواند با استاد مربوطه در تماس باشد..

    +
    -
    نمایش

    نحوه پرداخت شهریه به چه صورت میباشد؟

    پاسخ: کارآموزان هم میتوانند به صورت نقدی و هم به صورت اقساط شهریه دوره را پرداخت کنند.

    +
    -
    نمایش

    چرا باید دوره آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی را در آموزشگاه فنی بگذرانیم؟

    پاسخ: برگزاری این دوره آموزشی به صورت عملی در کارگاه های مجهز با قیمت مناسب و مدرک معتبر دلیل خوبی است که به شما کارآموز محترم کمک می کند آموزشگاه ما را انتخاب نمایید. دلایل انتخاب فنی :
    مشاوره با اساتید با تجربه جهت راه اندازی
    معرفی به سازمان فنی حرفه ای جهت اخذ مدرک بعد از اتمام دوره
    دسترسی مناسب جهت تردد به ترمینال، مترو، BRT
    تجدید دوره در صورت عدم یادگیری
    پشتیبانی همیشگی آموزشگاه از کارآموزان در حین اجرا پروژه و کار
    اقامت در خوابگاه برای کارآموزان شهرستانی
    برگزاری کلاس ها در روزهای تعطیل و آخر هفته برای کارآموزان شهرستانی و شاغل
    ارائه نرم افزارهای مربوطه و فایل های آموزشی تدریس شده در پایان دوره

    دوره تعمیر ماشین ظرفشویی ویژه ورود به بازار کار

    ماشین های ظرفشویی مانند دیگر لوازم مصرفی با گذشت زمان دچار مشکلات گوناگونی می شوند. صدا دادن ماشین ظرفشویی، نشتی آب، روشن نشدن، خراب شدن قفل، تخلیه نشدن آب، آبگیری نکردن، خشک نشدن ظروف برخی از رایج ترین مشکلاتی است که در ماشین‌های ظرفشویی رخ می دهد.

    ماشین های ظرفشویی از قطعات گوناگونی تشکیل شده اند بروز مشکل در هر یک از این قطعات باعث بروز مشکلات گوناگونی در ظرفشویی می شود. رفع مشکلات ایجاد شده در ظرفشویی مستلزم آشنایی با قطعات این دستگاه، طرز کار آنها و نحوه تعمیر یا تعویض آنها است. این آشنایی به آسانی به دست نیامده و نیاز به تمرین و تکرار بسیار دارد.

    دوره تعمیر ماشین ظرفشویی

    آموزش تعمیرات ظرفشویی به هدف شما از یادگیری بستگی دارد. اگر می خواهید تنها برای آگاهی بیشتر با نحوه تعمیر ماشین های ظرفشویی آشنایی پیدا کنید می توانید با خواندن مقالات یا فیلم آموزشی به این دانش دست یابید. اما اگر هدف شما از آموزش تعمیر ظرفشویی ورود به بازار کار و درآمدزایی است بهترین راه برای یادگیری شرکت در دوره تعمیرات ماشین ظرفشویی در یک آموزشگاه تعمیرات ماشین ظرفشویی تخصصی و مجهز است.

    ورود به بازار کار مستلزم تسلط داشتن بر مهارت هایی از قبیل: باز و بسته کردن قطعات ماشین ظرفشویی، تعمیر و عیب یابی مشکلات ماشین ظرفشویی است.

    ماشین های ظرفشویی از قطعات بسیاری تشکیل شده اند، شما بایستی بدانید این قطعات در کجا قرار گرفته اند همچنین تعویض این قطعات مستلزم رعایت نکاتی است و به هیچ یک از این نکات در فیلم های آموزشی یا در مقالات اینترنتی اشاره نمی شود. از طرفی وقتی شما درک درستی از قطعات و کارکرد آن‌ها داشته باشید هنگام بروز مشکل در ظرفشویی به سرعت می توانید تشخیص دهید که خرابی کدام قطعات ممکن است باعث بروز این مشکل در ظرفشویی شود. در ادامه با برخی از مشکلات رایج در ماشین های ظرفشویی آشنا می شویم.

    ایرادات رایج ظرفشویی

    رفع مشکل تمیز شسته نشدن ظروف

    شسته نشدن ظروف از مشکلات رایجی است که کاربران بسیاری از آن رنج می برند و به احتمال زیاد هنگام ورود به بازار کار با آن روبه رو می شوید. اما علت تمیز شسته نشدن ظروف چیست؟

    اگر چنین مشکلی در ماشین ظرفشویی دیده شد واشر محفظه تخلیه بالا را بررسی کنید. ممکن است این واشر شل شده باشد که باید آن را سفت کنید یا اینکه واشر فرسوده شده باشد که باید تعویض کنید. اگر واشر سالم بود احتمال دارد که بازوی اسپری کننده خوب کار نکند و به ظرف ها گیر می کند. ممکن است حفره های بازو کثیف شده باشند. یا درزهای بازو شکسته شده باشند. خراب شدن شیر ورودی آب دلیل دیگری است که می تواند باعث بروز این مشکل در ماشین ظرفشویی شود. ممکن است برق به شیر ورودی آب نرسد و این موضوع باعث بروز این مشکل در شستشو ظروف شود.

    فیلترها، لوله آب رسان، اسپینر شستشو، دیسپنسرها شوینده، المنت گرم کننده، ایمپلر های پمپ و خرد کننده برخی از دیگر قطعاتی است که بروز مشکل در آنها می تواند باعث خوب شسته نشدن ظروف شوند. در دوره آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی به طور کامل این مشکل و نحوه رفع آن آموزش داده می‌‌شود.

    رفع مشکل تخلیه نشدن آب

    تخلیه نشدن آب در ماشین های ظرفشویی از دیگر مشکلاتی است که بروز آنها در ظرفشویی می‌تواند بسیار ناراحت کننده باشد. برای رفع مشکل تخلیه نشدن آب در ماشین ظرفشویی به بررسی پمپ تخلیه و موتور بپردازید. ممکن است پروانه پمپ گرفته شده باشد همچنین احتمال دارد شلنگ تخلیه گرفتگی داشته و مسدود شده باشد، یا ممکن است خرده های غذا انسداد و گرفتگی ایجاد کرده باشد.

    در صورت مسدود شدن شلنگ آن را تعویض کنید.

    باقی ماندن لک روی ظروف

    اگه لکه روی ظروف باقی بماند اولین دلیلی که به ذهن میرسد استفاده از شوینده های نامناسب است. به دلیل تقلبی بودن قرص های ماشین ظرفشویی بهتر است در کنار استفاده از قرص مخزن جلا دهنده و نمک را نیز شارژ کرد.

    صدا دادن ماشین ظرفشویی

    ابتدا بررسی کنید که صدا از کدام بخش ماشین ظرفشویی می اید. در اکثر مواقع پمپ تخلیه به دلیل خرابی صدای بدی میدهد و بهتر اسا که تعویض شود. دلیل بعدی برخورد آبپاش به بدنه ماشین ظرفشویی است که باعث ایجاد سر و صدا میشود.

    بازار کار تعمیرات ماشین ظرفشویی چگونه است؟

    از مهم ترین سوالاتی که ذهن افرادی که قصد ورود به بازار کار شغلی را دارند درگیر می کند بازار کار است. در همین ابتدا می گوییم که بازار کار تعمیرات ظرفشویی خوب و درآمدزا است! به دلیل اینکه نتایج بررسی ها در بازار نشان می دهد که خرید ماشین ظرفشویی در سال های اخیر روند رو به رشدی را داشته است، این وسیله در هر خانه ای وجود دارد. به دنبال خرید ماشین ظرفشویی مطمئن باشید که تقاضا برای تعمیرات و سرویس ظرفشویی افزایش خواهد داشت. دوم دلیل تخصصی بودن تعمیر ظرفشویی است. این موضوع باعث شده تا تنها کسانی که آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی را از صفر تا صد دیده باشند بتوانند از عهده تعمیر ماشین ظرفشویی برآیند. سوم بالا رفتن قیمت ماشین ظرفشویی است، که هنگام خراب شدن ماشین ظرفشویی راهی جز تعمیر وجود ندارد.

    علاوه بر این موارد ورود به بازار کار تعمیرات ظرفشویی کار سختی نیست و به سرمایه بالایی نیاز ندارد. تنها کافیست آموزش صفر تا صد تعمیرات ماشین ظرفشویی را دیده باشید و یک مدرک معتبر بگیرید. با آموزش تعمیر ظرفشویی و در اختیار داشتن مدرک معتبر می توانید به راحتی وارد بازار کار این حرفه شوید.

    درآمد تعمیرکار ماشین ظرفشویی

    تعمیر ماشین ظرفشویی جزو آن دسته از مشاغلی است که کسب درآمد در این حرفه به تخصص و مهارت تعمیرکار بستگی دارد، هر چه فرد در این حرفه با تجربه تر باشد توانایی تعمیر انواع مختلفی از ماشین های ظرفشویی را پیدا خواهد کرد. هرچه در این شغل حرفه ای تر عمل کنید درآمد شما بیشتر میشود اما به طور کلی روی درآمد 20 میلیون تومانی در ماه از طریق این حرفه حساب باز کنید!

    چگونه با آموزش تعمیر ظرفشویی آموزشگاه فنی درآمد خود را افزایش دهیم؟

    تعمیرات ظرفشویی جزو مشاغل دسته تعمیراتی و تاسیساتی است. در این گروه از مشاغل، مهارت حرف اول را می زند. آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی به شما کمک می کند تا مهارت های مورد نیاز این شغل را به طور کامل و از صفر تا صد یاد بگیرید.

    در حال حاضر مدل ها و برندهای ماشین ظرفشویی روز به روز در حال افزایش است. شرکت در دوره تعمیر ظرفشویی به شما کمک می کند تا آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی، سامسونگ، بوش، اسنوا، مجیک و برند های دیگر را یاد بگیرید.

    ورود به بازار کار این شغل در برخی از مراکز نیاز به ارائه مدرک معتبر دارد. در صورت آموزش تعمیر ظرفشویی در آموزشگاه تعمیرات ماشین ظرفشویی فنی پارس می توانید علاوه بر آموزش صفر تا صد، از یک مدرک معتبر نیز بهره مند شوید.

    معمولا تعمیرکاران ماشین ظرفشویی در ابتدای ورود به بازار کار با چالش هایی روبه رو می شوند. در صورت آموزش تعمیرات ظرفشویی از طریق ثبت نام در دوره آموزشگاه فنی می توانید ارتباط همیشگی با استاد داشته باشید و سوالات خود را بپرسید. همچنین در صورت عدم یادگیری امکان بازآموزی رایگان نیز برای شما وجود دارد.

    leftmenu close
    • معرفی دوره
    • سرفصل ها
    • ثبت نام
    • مزایای دوره
    • بازار کار
    • سوالات متداول

    آخرین مقالات تعمیرات لوازم خانگی

    hr
    به این نوشته امتیاز دهید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *