دوره آموزش تعمیرات پکیج دیواری

آموزش تعمیر پکیج مناسب بازار کار

با ارائه مدرک فنی و حرفه ای

سرفصل ها ثبت نام
shape
آموزش مطابق سرفصل های فنی و حرفه ای فنی و حرفه ای
30٪ تخفیف

هزینه دوره: 3400000 تومان

هزینه دوره با تخفیف: 2600000 تومان

تاریخ شروع:1و15 هرماه

مدت دوره:یک هفته

آموزش تعمیرات پکیج دیواری

hr

آموزش تعمیرات پکیج دیواری فنی پارس از دوره های پرطرفدار تاسیسات است و از بازار کار خوبی برخوردار می باشد . با توجه به مزایای پکیج دیواری و محبوبیت روز افزون آن آموزشگاه فنی دوره آموزش تعمیر پکیج را در تهران به صورت تخصصی و زیر نظر اساتید با تجربه برگزارمی کند. آموزش سرویس پکیج، تعمیر پکیج های تک مبدل و دو مبدل، آموزش رسوب گیری پکیج، هواگیری و غیره برخی از سرفصل های آموزشی در آموزشگاه تعمیرات پکیج فنی پارس است. با شرکت در دوره تعمیر پکیج ضمن یادگیری تعمیرات پکیج، یک مدرک معتبر فنی حرفه ای به شما ارائه می شود. همچنین می توانید از پشتیبانی این مرکز و بازآموزیی رایگان نیز بهره مند شوید.

همانطور که میدانید پکیج دیواری از لوازم تاسیساتی بسیار ضروری در منازل و اماکن اداری می باشد که به دلیل مصرف متعدد در شبانه روز، دچار خرابی های مختلفی هم می شود. همچنین تعمیر یا تعویض قطعه آن نیز کار افراد معمولی نیست و نیازمند گذراندن دوره می باشد. پس بهترین فرصت برای شما عزیزان می باشد تا با گذراندن دوره آموزش تعمیرات پکیج دیواری و کسب مدرک معتبر همراه مهر رسمی سازمان فنی حرفه ای، علاوه بر افزایش درآمد خود، به بازار کار پر رونق این رشته ورود کنید و با انجام چند پروژه عملی، تخصص و مهارت خود در این زمینه را بسیار بالا ببرید. همچنین اگر شاغل هم باشید به عنوان شغل دوم نیز می توانید از آن بهره مند شوید. از مزایای دیگر حوزه تعمیرات، نداشتن هیچگونه محدودیت سنی می باشد که باعث می شود در هر سن و سالی که هستید، آموزش را شروع کنید و یک مهارت فنی به سایر توانایی های خود اضافه کنید.

آموزش تعمیرات پکیج دیواری

سرفصل های دوره آموزش تعمیرات پکیج دیواری

hr
  • آموزش تعمیرات پکیج شوفاژ دیواری
  • آموزش عیب یابی و تعمیرات فلو سوییچ با مولتی متر
  • آموزش عیب یابی و تعمیرات پرشر سوییچ دود پکیج
  • آموزش عیب یابی و تعمیرات پمپ پکیج
  • آموزش عیب یابی و تعمیرات تحلیل انواع کلکتورها
  • آموزش عیب یابی و تعمیرات پمپ به روش سنتی
  • آموزش عیب یابی و تعمیرات خازن پمپ پکیج
  • آموزش عملی خلاص کردن پمپ از گیرپاژ
  • آموزش عملی رسوب گیری مبدل
  • آموزش عیب یابی و تعمیرات فن پیکج
  • آموزش عیب یابی و تعمیرات شیر گازی
  • آموزش عیب یابی و تعمیرات کلید حداقل فشار
  • آموزش عیب یابی و تعمیرات بای پاس
  • آموزش تعمیر پکیج دیواری تک مبدل
  • آموزش تعمیر پکیج دیواری دو مبدل
  • آموزش تعمیر پکیج دیواری فن دار
  • آموزش تعمیر پکیج دیواری بدون فن
  • آموزش عملی و مرحله به مرحله راه اندازی پکیج
  • آموزش عملی هوا گیری پکیج
  • آموزش عملی تنظیم کنترل دما و ایمنی پکیج
  • آموزش عملی عیب یابی و رفع عیب
  • آموزش گام به گام تمامی مراحل عیب یابی
  • آموزش عملی برطرف سازی انواع مختلف پکیج
مشاهده تمام سرفصل ها کوچک کردن

ثبت نام دوره آموزش تعمیرات پکیج دیواری

ثبت نام

    لطفا شماره تماس را بدرستی وارد کنید

    به خوابگاه نیاز دارم.

    انتخاب دوره:

    آموزش نصب کولر گازیآموزش تعمیرات کولر گازیآموزش نصب پکیج دیواریآموزش تعمیرات پکیج دیواری

    مزایای دوره آموزش تعمیرات پکیج دیواری فنی پارس

    hr

    آموزشگاه فنی یکی از بهترین آموزشگاه های تعمیرات پکیج دیواری در کشور است که به صورت تخصصی و کاملا عملی به آموزش سرویس پکیج دیواری و تعمیر انواع مشکلات پکیج می پردازد. برخی از مزایای دوره تعمیرات پکیج دیواری فنی حرفه ای آموزشگاه فنی که آن را از سایر آموزشگاه های پکیج متمایز می کند عبارتند از : استفاده از اساتیدی که در پروژه های عملی شرکت کرده اند و تجربه کافی دارند، تمامی مراحل تعمیرات پکیج دیواری به صورت عملی میباشد، برگزاری دوره در ساعات منعطف متناسب با شرایط کارآموزان، ارائه مدرک معتبر فنی حرفه ای پس از اتمام دوره، تجدید دوره در صورت عدم یادگیری به صورت رایگان،پشتیبانی نامحدود کارآموزان پس از اتمام دوره و موارد دیگر

    سازمان فنی و حرفه ای

    تحت نظارت سازمان فنی و حرفه ای

    کیفیت مناسب آموزش

    کیفیت مناسب آموزش

    خوابگاه برای هنرجویان

    خوابگاه برای هنرجویان

    مدرک معتبر

    ارائه مدرک معتبر

    پشتیبانی نامحدود

    پشتیبانی نا محدود

    دسترسی آسان

    دسترسی آسان

    به روز بودن دوره

    به روز بودن دوره

    کارگاه مجهز

    کارگاه مجهز

    دوره های آموزشی مرتبط با آموزش تعمیرات پکیج دیواری

    hr
    آموزش تعمیرات کولر گازی

    آموزش تعمیرات کولر گازی

    هزینه دوره: 3300000

    هزینه دوره با تخفیف : 2500000

    مدت دوره :یک هفته

    آموزش نصب پکیج دیواری

    آموزش نصب پکیج دیواری

    هزینه دوره: 2100000

    هزینه دوره با تخفیف : 1600000

    مدت دوره :یک هفته

    آموزش نصب کولر گازی

    آموزش نصب کولر گازی

    هزینه دوره: 2100000

    هزینه دوره با تخفیف : 1600000

    مدت دوره :یک هفته

    نام دوره آموزش تعمیرات پکیج دیواری
    هزینه دوره: 3,400,000
    هزینه دوره با تخفیف: 2,600,000
    مدت دوره: یک هفته
    نوع دوره: عملی

    بازار کار تعمیرات پکیج دیواری

    hr

    پکیج یکی از سیستم های فوق العاده و پرکاربرد است که علاوه بر تأمین آب گرم مورد نیاز وظیفه گرمایش خانه را نیز برعهده دارد. امروزه استفاده از موتورخانه ها و انواع آبگرمکن و بخاری به شدت کمتر شده است و بیشتر مردم برای تأمین آب گرم و گرمایش خانه به پکیج ها روی آورده اند. در تمام ساختمان های نوساز پکیج نصب می شود و این مسئله موجب گسترده تر شدن میزان استفاده افراد از انواع پکیج ها شده است.

    پکیج ها متشکل از سیستم های پیچیده ای هستند که برای آن ها لوله کشی های آب، گاز و برق انجام شده است. در نتیجه یک فرد معمولی و بدون تجربه قادر به تعمیر و نصب آن ها نیست. پکیج ها علیرغم کارآیی بالایی که دارند مانند هر دستگاه دیگری در معرض خرابی هستند به خصوص که کیفیت آب در کشور ما چندان مناسب نمی باشد و این موضوع مشکلات و خرابی های پکیج را در مقایسه با دیگر کشورها بیشتر خواهد کرد.

    همه این موارد دلایل خوبی است که نشان از بازار کار عالی این شغل می دهد. با گسترش روز افزون استفاده از انواع پکیج ها جامعه به تعمیرکارانی نیاز دارد که در زمینه نصب، عیب یابی و تعمیرات پکیج آموزش های لازم را ببینند تا مردم بتوانند در صورت مواقع لازم به آن ها مراجعه کرده و مشکل پکیج خود را حل کنند. بنابراین در صورت آموزش تعمیرات پکیج دیواری و شرکت در دوره تعمیر پکیج در آموزشگاهی معتبر می توانید در مدت زمان کوتاهی به این مهارت ها دست یابید.

    چرا در دوره تعمیرات پکیج ثبت نام کنیم؟

    در پاسخ به این سوال باید گفت که این شغل جز مشاغل مهارت محور می باشد. بنابراین مهارت و دانش و آموزش تعمیرات پکیج دیواری به صورت اصولی از فاکتور های اصلی راهیابی به بازار کار این شغل است.

    تعمیرات پکیج شغلی فنی می باشد و برای ورود به این شغل باید مهارت و دانش فنی خود را در این زمینه ارتقا بدهید. برای این کار آموزشگاه هایی وجود دارند که اقدام به برگزاری دوره تعمیرات پکیج می پردازند. بنابراین برای شروعی قدرتمند لازم است تا آموزش تعمیرات پکیج دیواری را در یک موسسه مجهز و تحت نظر اساتید مجرب بگذرانید.

    مهارت های مختلفی است که شما برای ورود به بازار کار این رشته باید آنها را یاد بگیرید. اگر انتخاب درستی داشته باشید و یک آموزشگاه حرفه ای را انتخاب کرده باشید می توانید در مدت زمانی کوتاه با کلیه این مهارت ها آشنا شوید. شما به عنوان تعمیرکار پکیج پیش از هر چیزی باید با انواع پکیج، قطعات تشکیل دهنده آن، طرز کار آن، انواع مشکلاتی که در پکیج رخ می دهد، نحوه عیب یابی مشکلات پکیج، نحوه تعویض قطعات آشنا باشید. اگر در کنار پکیج با نحوه نصب و عیب یابی کولرگازی نیز آشنا باشید و دوره آموزش نصب کولر گازی و آموزش تعمیرات کولر گازی را شرکت کرده باشید موفقیت شما در این شغل بیشتر خواهد شد.

    توجه داشته باشید آموزش تعمیر پکیج دیواری و یادگیری این مهارت ها به صورت تئوری کفایت نمی کند. اگر می خواهید به صورت حرفه ای در این شغل کار کنید باید تمرین و تکرار بسیار داشته باشید. گاهی ممکن است تعمیر اشتباه یک قطعه آسیب های جبران ناپذیری را برای این دستگاه به همراه آورد.

    میزان درآمد تعمیرات پکیج دیواری

    برخی تعرفه های تعمیرات پکیج دیواری در لیست زیر آورده شده است.

    • ایاب و ذهاب و کارشناسی ایراد دستگاه 30،000 تومان
    • تعویض منبع انبساط و راه اندازی 95،000 تومان
    • تعویض پمپ کامل با کاتالیست 100،000 تومان
    • تعویض برد الکترونیکی پکیج همراه با تنظیم 120،000 تومان

    آموزش تعمیرات پکیج دیواری فنی حرفه ای

    آموزش تعمیر پکیج دیواری از رشته های فنی عالی با بازار کار و آینده شغلی عالی است چرا که پکیج یکی از سیستم های فوق العاده و پرکاربرد است که علاوه بر تأمین آب گرم مورد نیاز وظیفه گرمایش خانه را نیز برعهده دارد. امروزه استفاده از موتورخانه ها و انواع آبگرمکن و بخاری به شدت کمتر شده است و بیشتر مردم برای تأمین آب گرم و گرمایش خانه به پکیج ها روی آورده اند. در تمام ساختمان های نوساز پکیج نصب می شود و این مسئله موجب گسترده تر شدن میزان استفاده افراد از انواع پکیج ها شده است.

    پکیج ها متشکل از سیستم های پیچیده ای هستند که برای آن ها لوله کشی های آب، گاز و برق انجام شده است و این موضوع تعمیرات پکیج را بسیار تخصصی کرده و آموزش تعمیرات پکیج را دو چندان نموده است. در نتیجه یک فرد معمولی و بدون تجربه قادر به تعمیر و نصب آن ها نیست. پکیج ها علیرغم کارآیی بالایی که دارند مانند هر دستگاه دیگری در معرض خرابی هستند به خصوص که کیفیت آب در کشور ما چندان مناسب نمی باشد و این موضوع مشکلات و خرابی های پکیج را در مقایسه با دیگر کشورها بیشتر خواهد کرد.

    سرمایه مورد نیاز برای ورود به شغل تعمیرات پکیج

    اکثر مشاغل که برای راه اندازی نیاز به تجهیزات گران قیمت و سرمایه اولیه زیادی می باشند اما شغل تعمیرات پکیج نیاز به ابزارآلات خاص و گرانی برای شروع به کار ندارد و ابزارهای معمولی که در هر خانه ای وجود دارد برای یک تعمیرکار پکیج کفایت می کند. تخصصی بودن تعمیر پکیج، دانش را به مهم ترین سرمایه برای این شغل تبدیل کرده است، طوری که حتی اگر مجهز به کلیه تجهیزات هم باشید اما از دانش کافی برخوردار نباشید باز هم نمی توانید در این شغل به موفقیت دست یابید.

    هزینه آموزش تعمیرات پکیج دیواری قیمت بالایی ندارد و شما با پرداخت مبلغ ناچیز یک میلیون تومان می توانید از صفر تا صد تعمیرات پکیج را فرا بگیرید. هزینه آموزش تعمیر پکیج مهم ترین هزینه ای است که برای یادگیری پرداخت می کنید. مطمئن باشید که در هفته اول فعالیت و ورود به بازار کار این رشته هزینه پرداخت شده باز خواهد گشت. برای شروع کار سرمایه 3 تا 5 میلیون تومانی برای خرید تجهیزات ابتدایی نیز کافیست. توجه داشته باشید که می توانید پس از ورود به بازار کار دیگر تجهیزات این شغل را خریداری نمایید. اگر قصد راه اندازی مغازه را دارید به این هزینه، هزینه اجاره و خرید را هم اضافه کنید.

    توجه داشته باشید که در صورت نداشتن سرمایه کافی نمی توانید در ابتدا به صورت سیار کار خود را آغاز کنید و در سایت هایی مانند استادکار ثبت نام کرده و به عنوان تعمیرکار سیار کار استارت بزنید. یا برای نمایندگی های تعمیرات پکیج مانند نمایندگی بوتان، ایران رادیاتور روزمه ارسال کرده و به فعالیت مشغول شوید، یا کار خود را در سایت های تبلیغاتی، اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی تبلیغ کنید و یا با شراکت با یک مغازه تاسیساتی بصورت شریکی بدون اینکه سرمایه اولیه ای داشته باشید مشغول به کار شوید و بعد از گذشت زمان شما می توانید کسب کار مستقل خود را راه اندازی کنید. توجه داشته باشید که حتی اگر از سرمایه بالایی برخوردار نیستید به هیچ عنوان به دلیل قیمت پایین تر دوره آموزش تعمیرات پکیج دیواری را در آموزشگاه نامعتبر سپری نکنید.

    ابزار های لازم برای تعمیرات پکیج

    شما برای ورود به بازار کار تعمیرات پکیج بایستی ابزارهای لازم برای تعمیر این وسیله را بشناسید و با نحوه کار هر یک از آنها آشنایی داشته باشید. همچنین آنها را در اختیار داشته باشید. ابزارها و تجهیزات تعمیرات پکیج بسیار هستند، مولتی متر، دریل، انواع آچار، گیج فشار، انواع پیچ گوشتی، انبردست، انبر قفلی، فاز متر، گریس سیلیکات، چسب برق، نوار تفلون، انواع اورینگ، کابل تست برق برخی از مهم ترین ابزار و تجهیزاتی است که برای تعمیرات پکیج به آن نیاز دارید.

    آموزش تعمیر پکیج دیواری از صفر تا صد

    پکیج دیواری به مرور زمان با مشکلاتی روبه رو می شود. شما به عنوان تعمیرکار پکیج بایستی با این مشکلات و نحوه عیب یابی و تعمیر آن آشنا باشید. در ادامه با برخی از رایج ترین مشکلات پکیج دیواری و نحوه تعمیر آن آشنا خواهید شد.

    پکیج دیواری آب را گرم نمی‌کند

    اگر پکیج دیواری شما به خوبی آب را گرم نمی کنید توصیه می کنیم ابتدا وضعیت آب، گاز و برق را بررسی کنید. ممکن است آب قطع شده باشد. پکیج های دیواری برای روشن شدن به برق هم نیاز دارند که اگر برق قطع شده باشد دستگاه روشن نشده و قادر به گرم کردن آب نخواهد بود. قطع شدن گاز و بروز مشکل در شیرهای متصل به پکیج نیز می تواند باعث این مشکل در پکیج شود.

    ممکن است در صورت وصل بودن آب، یکی از شیرهای پکیج بسته باشد یا به میزان مناسب باز نباشد. اگر مسیر لوله نیز مسدود شده باشد شاهد بروز این مشکل خواهیم بود.خراب شدن مشعل و بروز مشکل در میله یون نیز می توانید از جمله دلایلی باشد که مانع سوختن گاز و گرم کردن این دستگاه می شود.

    اگر لوله ها دچار یخ زدگی شده باشند پکیج نمی تواند آب را گرم کند. که عایق کاری از بهترین راهکارها برای رفع این مشکل است.

    گرفتگی و مسدود شدن مسیر دودکش و خراب شدن مبدل از دیگر دلایلی است که باعث گرم نشدن آب پکیج می شود.

    آب بیش از اندازه داغ است.

    داغ شدن بیش از اندازه آب از دیگر مشکلات رایجی است که بسیاری از افراد با آن روبه رو می شوند. اگر دمای آب به درستی تنظیم نشده باشد شاهد بروز این مشکل خواهیم بود. گاهی به دلیل کم بودن فشار آب پکیج به دلیل گرفتگی در مسیر لوله ها میزان آب کمی وارد دستگاه شده و بدین ترتیب آب خیلی داغ می شود. بهترین راه حل در زمان بروز این مشکل رسوب گیری پکیج است.

    پکیج صدا دارد.

    صدای بیش از حد در پکیج یکی از دیگر مشکلاتی است که در این دستگاه رخ می دهد. اگر لوله کشی پکیج به درستی کشیده نشده باشد، فشار آب پایین باشد، در لوله های پکیج هوا وجود داشته باشد، فن پکیج دچار مشکل شده باشد، پکیج در محل مناسبی نصب نشده باشد و محل نصب صاف و تراز نباشد، در سوپاپ ها مشکل ایجاد شده باشد و مبدل رسوب گرفته باشد شاهد شنیدن صداهای گوناگون از قبیل صدای تق تق، شر شر، سوت، چکش، انفجار، بوق و سوت از پکیج خواهید بود. نحوه رفع مشکل صدا از دیگر موضوعاتی است که در دوره های آموزش تعمیرات پکیج دیواری به آن پرداخته می شود.

    در پکیج دیواری جرقه و شعله‌ای ایجاد نمی‌شود.

    تشکیل نشدن شعله در پکیج مشکل دیگری است که بسیاری از کاربران این دستگاه با آن روبه رو می شوند. اگر شما هم با این مشکل روبه رو هستید ابتدا به بررسی وضعیت گاز، آب و برق بپردازد. بروز مشکل در سیم کشی های پکیج یا خراب شدن میل یون از دیگر دلایلی هستند که زمینه بروز این مشکل را در پکیج ایجاد می کنند. توصیه می کنیم فلومتر دستگاه را نیز بررسی نمایید. دقت داشته باشید که اگر شیر کنترل گاز بسته باشد هم این مشکل در پکیج رخ می دهد. بررسی مسیر دودکش از دیگر راهکارها برای رفع این مشکل می باشد.

    پایین بودن فشار آب ورودی پکیج

    افت فشار در پکیج های دیواری بنا به دلایل گوناگونی رخ می دهد. اگر شیر پرکن پکیج خراب شده یا باز مانده باشد، منبع انبساط خراب شده باشد، در پکیج نشتی آب وجود داشته باشد، مبدل حرارتی دچار مشکل شده باشد، لوله های گرمایشی پکیج در کف زمین دچار نشتی شده باشد، در لوله های پکیج هوا وجود داشته باشد و لوله های پکیج رسوب گرفته باشد با این مشکل روبه رو خواهید شد.

    سوالات متداول دوره

    +
    -
    نمایش

    نحوه آموزش در دوره تعمیرات پکیج به چه صورت است؟

    پاسخ: دوره تعمیر پکیج به صورت عملی و در کارگاه میباشد و تمامی تجهیزات در اختیار هنرجویان قرار میگیرد.

    +
    -
    نمایش

    آیا تمامی مراحل عیب یابی آموزش داده میشود؟

    پاسخ: بله مراحل عیب یابی به صورت گام به گام آموزش داده میشود.

    +
    -
    نمایش

    پیشنیاز دوره آموزش تعمیرات پکیج چیست؟

    پاسخ: پیشنیاز این دوره،نصب پکیج دیواری است که توسط آموزشگاه فنی آموزش داده میشود.

    +
    -
    نمایش

    آیا سرویس کردن پکیج های دیواری در دوره تعمیرات پکیج دیواری بررسی می شود؟

    پاسخ : بله تمام مراحل سرویس کردن تا رسوب گیری پکیج در این دوره گفته می شود.

    +
    -
    نمایش

    نحوه ثبت نام در آموزشگاه به چه صورت میباشد؟

    پاسخ : ثبت نام به دو حالت تلفنی و حضوری انجام می شود که جهت هماهنگی با مشاوران ما تماس بگیرید.

    +
    -
    نمایش

    کلاس آموزش تعمیرات پکیج دیواری چند نفره می باشد؟

    پاسخ : تمام دوره های آموزشگاه فنی بصورت خصوصی، نیمه خصوصی و یا گروهی برگزار می شود، که کلاس های گروهی بین 4 تا 6 نفر می باشد.

    +
    -
    نمایش

    نحوه پشتیبانی آموزشگاه فنی به چه صورت میباشد؟

    پاسخ :پشتیبانی از کارآموزان به صورت نامحدود میباشد و درصورتی که کارآموز نیاز به پشتیبانی داشته باشد میتواند با استاد مربوطه در تماس باشد..

    +
    -
    نمایش

    نحوه پرداخت شهریه به چه صورت میباشد؟

    پاسخ : کارآموزان هم میتوانند به صورت نقدی و هم به صورت اقساط شهریه دوره را پرداخت کنند.

    +
    -
    نمایش

    چرا باید دوره آموزش تعمیرات پکیج دیواری را در آموزشگاه فنی بگذرانیم؟

    پاسخ :دوره های عملی و کارگاه های مجهز و همچنین قیمت مناسب و مدرک معتبر برای تمام دوره ها دلیل خوبی است که به شما کارآموز محترم کمک می کند آموزشگاه ما را انتخاب نمایید. دلایل انتخاب فنی :
    مشاوره با اساتید با تجربه جهت راه اندازی
    معرفی به سازمان فنی حرفه ای جهت اخذ مدرک بعد از اتمام دوره
    دسترسی مناسب جهت تردد به ترمینال، مترو، BRT
    تجدید دوره در صورت عدم یادگیری
    پشتیبانی همیشگی آموزشگاه از کارآموزان در حین اجرا پروژه و کار
    اقامت در خوابگاه برای کارآموزان شهرستانی
    برگزاری کلاس ها در روزهای تعطیل و آخر هفته برای کارآموزان شهرستانی و شاغل
    ارائه نرم افزارهی مربوطه و فایل های آموزشی تدریس شده در پایان دوره

    leftmenu close
    • معرفی دوره
    • سرفصل ها
    • ثبت نام
    • مزایای دوره
    • بازار کار
    • سوالات متداول

    آخرین مقالات آموزش پکیج دیواری

    • علت جوش آوردن پکیج دیواری در موسسه فنی پارس
      علت جوش آوردن پکیج دیواری
      پکیج ها یک وسیله کاربردی برای خانه می باشند که نه تنها آب گرم مصرفی خانگی را تولید می کنند، بلکه با تولید کردن یک مدار […]
    • آموزش ریست کردن پکیج
      نحوه ریست کردن پکیج
      یکی از مهمترین وسیله های خانه پکیج می باشد، گاهی ممکن است عیب یابی پکیج با ریست کردن دستگاه برطرف شود. دستگاه پکیج شما اگر دچار […]
    • علت سرد و گرم شدن آب پکیج
      علت سرد و گرم شدن آب پکیج چیست؟
      بدون شک یکی از مشکلات آزار دهنده پکیج های دیواری، سرد و گرم شدن آب پکیج به صورت مداوم می باشد. فرض کنید در حال دوش […]
    • علت روشن شدن چراغ قرمز پکیج دیواری
      علت روشن شدن چراغ قرمز پکیج دیواری
      علت روشن شدن چراغ قرمز پکیج دیواری کاملا واضح است که روشن شدن چراغ قرمز پکیج دیواری نشانه بروز مشکل در سیستم پکیج دیواری می باشد. […]
    4.5/5 - (4 نظر)

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *